خطر کرونا برای آینده سفر ایران


نایب رییس جامعه تورگردانان ایران می‌گوید: پروتکل‌های بهداشتی کرونا، قیمت خدمات سفر در ایران را بالا می‌برد و سفر، کالایی لوکس خواهد شد.



[ بازدید : 641 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ يکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ 11:20 ] [ khatereh ]

همه چیز در مورد پاپ آپ


تبلیغات پاپ آپ انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین در شبکه جهانی وب است. پاپ آپ یک ناحیه نمایشگر رابط کاربر گرافیکی (GUI) است که معمولاً یک پنجره کوچک است ، که ناگهان در پیش زمینه ظاهر می شود. برای اولین بار ایتن زاکرمن کد اصلی تبلیغات پاپ آپ را نوشت، بعد ها او به دلیل مشکلاتی که کاربران اینترنت به دلیل استفاده از این پنجره ها با آن رو به رو شدند عذرخواهی کرد. علاوه بر محتوای آزاردهنده این پنجره ها ترافیک و بار شبکه را افزایش می دهند و سبب کندشدن بارگذاری صفحات، بالا رفتن مصرف حجم اینترنت کاربران و در نهایت ترک تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سایت می شوند. در مواردی حجم پاپ آپ ها در صفحات اولیه سایت ها به حدی است که برای دیدن صفحه اصلی سایت مجبور می شوید چند پنجره فرعی دیگر را ببندید.


[ بازدید : 719 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 2 خرداد 1399 ] [ 18:41 ] [ khatereh ]

به جز مراکز فروش کالاهای اساسی، سایر اصناف تعطیل می‌شوند


نایب رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که طبق دستور رئیس جمهور همه اصناف به جز سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و میوه فروشی‌ها تا پانزدهم فروردین تعطیل می شوند.

[ بازدید : 656 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 1 فروردين 1399 ] [ 2:19 ] [ khatereh ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]