در شغل ما بازیگرها رفیق وجود ندارد؛همه زیرآب همدیگر را می زنند


زهره فکورصبور بازیگر سیما و سینما به روزنامه رسالت گفت: من قبل از اینکه وارد کار شوم دنیای هنر را خیلی قشنگ می دیدم، چرا که هنر یعنی زیبایی و زیبا دیدن که زیبایی هم یکی از صفات خداوند است. هر انسانی از دیدن هنرهای زیبا خوشش می آید. من هم برای هنر به خاطر همین امر احترام قائل بودم و فکر می کردم که بازیگری حرفه ای است که خیلی راحت می توان در آن پیشرفت داشت.


حالا که وارد کار شده ام مي بينم که آن آرامش، زيبايي ها و جذابيت هايي را که فکر مي کردم وجود دارد. حتي مواقعي هم که ناراحت هستم براي اينکه آرامش پيدا کنم به لوکيشن هاي محل فيلمبرداري سر مي زنم چرا که انرژي موجود در کار حال و هواي مرا عوض مي کند. ولي متاسفانه اتفاقي که مي افتد اين است که در اين حرفه آدم ها رفيق نيستند بلکه رقيب هستند و اگر تو داراي جايگاهي شوي به تعداد دوستاني که داري دشمن پيدا مي کني و سعي مي کنند که جلوي پيشرفت تو را بگيرند. اعضاي بعضي از اقشار مثل بازيگران مثل يک تيم فوتبال مي مانند که هدفشان گل زدن است. از اين رو همه بايد با هم دوست و يکدست باشند و با هم پاس کاري کنند وگر نه به هدفشان نمي رسند. عدم همکاري لازم و زيرآب زدن در بعضي مواقع، از مواردي بود که من قبل از ورود به اين حرفه فکرش را نمي کردم و اکنون مرا خيلي آزار مي دهد.


[ بازدید : 367 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 23 تير 1397 ] [ 10:17 ] [ khatereh ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]