قیمت عملهای جراحی


اید دکتر شما را ببیند»، «حالا شما بیا.... قیمت را با هم به توافق می رسیم»، «هزینه ها برای هر کسی متفاوت است»، «هزینه مطب جداگانه حساب می شود»، «قبل از انجام هر جراحی، شما باید مشاوره بشوید.» این ها دیالوگ های مشترک مطب ها و کلینیک های زیبایی برای قیمت گذاری روی انواع عمل های زیبایی است؛ هزینه هایی که البته بسته به انتخاب محل کلینیک، روش مورد استفاده و فردی که قرار است انجام شود متفاوت است.



بوتاکس: 100 تا 600 هزار تومان

بوتاکس یک پروتیین تصفیه شده و مخدر اعصاب است که در زمان تزریق مستقیم به عضله، باعث آزاد و شل شدن عضلات می شود. درواقع بوتاکس از باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم گرفته می شود. ماده بوتاکس روی علائم شیمیایی که توسط اعصاب، برای عضلات ارسال و باعث حرکت آن ها می شود، تاثیر می گذارد.
قیمت های عمل های زیبایی چقدر است؟

کاشت مژه: سه میلیون و 500 هزار تومان تا چهار میلیون تومان

کاشت ابرو: چهار تا 4 میلیون و 500 هزار تومان

کاشت سبیل: سه میلیون تومان

کاشت ریش: سه میلیون و 500 هزار تا هشت میلیون تومان

فولیکول های موی اهدایی برای مژه ها، ابروها، سبیل و ریش، از ناحیه پشت گوش های بیمار- در قسمت پشت سر، برداشته می شود. در روش کاشت مو، هر گرافت مو به صورت جداگانه و با سوزن های چند میلی متری پیوند زده می شود.

عمل بینی (رینوپلاستی): چهار تا هشت میلیون تومان

کوتاه یا بلند کردن طول بینی، تغییر شکل، کوچک کردن سوراخ بینی و بالابردن نوک بینی عملی است که در رینوپلاستی انجام می شود. درواقع در این عمل، استخوان ها و غضروف های بینی اصلاح می شوند.

بلفاروپلاستی برای دو پلک: چهار میلیون و 300 هزار تومان

بلفاروپلاستی درواقع عمل جراحی پلک است و در کسانی که افتادگی پلک مادرزادی دارند یا پا به سن گذاشته اند، انجام می شود. برداشتن پلک و سفت کردن موقعیتی پلک بالا با سفت کردن عضلات و تاندون مسئول نگه داشتن پلک، انجام می شود.

اپیکانتوپلاستی و کانتوپلاستی جانبی: سه میلیون و 500 هزار تا پنج میلیون تومان

اپیکانتوپلاستی به شکل دهی گوشه داخلی چشم ها و کانتوپلاستی به شکل دهی گوشه خارجی چشم ها کمک می کند.

عمل زیبایی برای دو گوش (اتوپلاستی): یک میلیون و 500 هزار تومان

تکنیک های متنوعی برای انجام عمل زیبایی گوش وجود دارد. برش در ناحیه پشت گوشی و دستیابی به غضروف گوش اما در همه آن ها مشترک است. بریدگی پوست اضافه، حذف و درآوردن غضروف اضافی و تغییر شکل دادن آن از جمله انواع تکنیک های عمل گوش است.

پروتز چانه: سه تا نه میلیون تومان

پروتز گونه: سه تا چهار میلیون تومان

پروتزها را بیشتر جراحان برای ناحیه مورد نیاز درست می کنند. پروتزها بسته به انوع آن از مواد شیمیایی مثل سیلیکون و پلی تترا فلورو اتیلن (PTFE) ساخته می شود. مانند پروتز ناحیه قفسه سینه، برای کارگذاشتن پروتز باید برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد کرد، با این تفاوت که برای مخفی کردن جای برش ها باید یک جراحی دیگر یعنی لیفت صورت و ابروها هم انجام شود.
قیمت های عمل های زیبایی چقدر است؟

ژل گونه: سه تا چهار میلیون تومان

ژل خط لبخند: 800 هزار تا یک میلیون تومان

ژل لب: 300 هزار تا پنج میلیون تومان

تزریق فیلر (ژل و چربی)، در هر ناحیه ای ممکن است انجام شود. این عمل یک عمل سرپایی و موقت است. ژل بعد از مدتی جذب می شود یا این که توسط پزشک تخلیه می شود.

چال خنده: 800 هزار تا یک میلیون تومان

بعد از تخلیه چربی در ناحیه عمل شونده، یک فرورفتگی کوچک درست زیر گونه ها و در ناحیه خنده به وجود می آید.

کامپوزیت دندان: هر واحد دندان 400 هزار تومان

10 دندان جلویی: چهار میلیون تومان

این عمل دندانی برای زیبایی و یکدست و سفید کردن دندان ها استفاده می شود. روش کار به این صورت است که مواد خصوص را در دندان می گذارند و بین فاصله های دندانی را پر می کنند.

بلیج: 10 دندان جلویی: دو تا 25 میلیون تومان

در این روش دندان ها را سفید می کنند و جرم آن ها را می گیرند.

لیمنت: برای هر واحد دندان: 750 هزار تومان

10 دندان جلویی: هفت تا هفت میلیون و 500 هزار تومان

لمینت هم درست مثل کامپوزیت عمل می کند با این تفاوت که مدت عمر لمینت بیشتر است و در این روش دندان های اصلی تراش داده می شوند. بعداز هفت سال چیزی از دندان های اصلی باقی نمی ماند.

لیفت صورت: 15 تا 20 میلیون تومان

لیفت صورت یا کشیدن پوست، با کشیدن بافت عمقی و اعصاب صورت که از بافت زیرین فاسیا رد می شود، انجام می گیرد.

جراحی حنجره (زیبایی صدا): پنج میلیون و 500 هزار تا شش میلیون و 500 هزار تومان

کاهش یا افزایش برجستگی سیبک گلو و تغییر شدت و زیر و بمی کاری است که در این عمل انجام می شود. نزدیک سازی غضروف حلقوی که مسئولیت زیر و بمی صدا را دارد، در این عمل انجام می شود.

روش لاغری ابدو: هفت تا 15 میلیون تومان

همان طور که از اسم این عمل بر می آید، این روش لاغری در ناحیه شکم انجام می شود. بسته به تجمع چربی، برش در ناحیه های زیر شکم، پهلوها، پشت و در ناحیه ناف انجام می شود. پس از تخلیه چربی و ساکشن، محل برش داده شده دوخته می شود.

روش لاغری لیپوماتیک: شش تا هفت میلیون و 500 هزار تومان

لیپوماتیک غبغب: یک میلیون و 500 هزار تومان تا دو میلیون تومان

لیپوماتیک (لیپوساکشن بدون درد) با یک موتور بادی انجام می شود که با هوای فشرده ای سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش را برای لوله کانولا فراهم می کند. در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند. لیپوماتیک برای لاغری شکم و پهلو، ران و ناحیه پشت، درمان چاقی صورت شامل رفع غبغب و همچنین بازوها استفاده می شود.

• تاریخچه عمل زیبایی به خیلی سال ها قبل بر می گردد و روایت های بسیاری برای آن وجود دارد؛ مثلا در برخی منابع آمده که حدود 600 سال قبل از میلاد مسیح «هنیه» جراح یونانی اولین جراحی بینی را انجام داده.

• تبلیغات عجیب و غریب محصولات زیبایی در شبکه های ماهواره ای سابقه طولانی دارد و بیشتر آن ها آن قدر غیرواقعی و زیاد هستند که بیننده را سردرگم می کنند.

[ بازدید : 305 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 23 آذر 1395 ] [ 21:09 ] [ khatereh ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]