بهترین عطرهای مردانه 2016


امسال، سال پر باری در دنیای عطر و ادکلن برای مردان بوده است، اما در میان تمام آنها عطرهایی هستند که جایگاه خاصی در دنیای مد و فشن دارند. در این مطلب با بهترین ادکلن‌های مردانه جهان از لحاظ میزان فروش و کیفیت آشنا خواهیم شد.


Mr. Burberry
قیمت 100 میلی لیتر: 65 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
این عطر معطر کلاسیک داراى ترکیب گیاهى و چوبى مى باشد و عناصر تشکیل دهنده آن الهام گرفته از عطریات سنتى انگلیس است. مستر باربری حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. درپوش بطری به رنگ مشکی است و به ‌خوبی با پاپیونی که به دور گردن بطری بسته شده هماهنگ است. پس از اسپری‌کردن مستر باربری روی پوست و محل نبض تان متوجه بوی گریپ ‌فروت، هل و ترخون خواهید شد. این نت‌ شیرین و مرکباتی، شادی و طراوت را به شما منتقل می‌کند. از نت‌های میانی آن نیز می تواند به ترکیب چوب توسکا، جوز هندی و چوب سدر و همچنین چوب صندل و چوب گایاک اشاره کرد. بوی این عناصر چوبی آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما منتقل می‌کند.

L’Envol de Cartier
قیمت 80 میلی لیتر: 84 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
این عطر ترکیبی است از چوب، عسل و مشک. اگر به دنبال عطری در این ترکیب برای مصرف روزانه و میهمانی های عصرانه خود هستید، این مدل کارتیه گزینه خوبی است. شیشه 100 میلی لیتری این عطر برتری بیشتری نسبت به دیگر شیشه های آن دارد، از آن جهت که قابل پر شدن است و شما می توانید پس از مصرف آن، بار دیگر آن را پر کرده و استفاده نمایید.

Armani Code Profumo
قیمت 60 میلی لیتر: 50 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
این عطر که سابقه آن به سال 2004 باز می گردد، یکی از منحصر بفردترین عطرهایی است که تا به حال دیده اید. رایحه‌ این عطر آمیزه‌ای از عنبر، وانیل، چرم، ترکیبات چوبی، تونکا و تنباکو می‌باشد. اگر به دنبال عطری برای مصرف روزانه خود می گردید، این عطر با خاصیت رمانتیک و ماندگاری بالایی که دارد، یکی از بهترین گزینه های برای شما خواهد بود.

Salvatore Ferragamo Uomo
قیمت 100 میلی لیتر: 66 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
سالواتور فراگامو الهام بخش مرد معاصر است. UOMO به معنای واقعی کلمه به معنی «مرد» در ایتالیا است. اما نه یک مرد معمولی که مرد سالواتور فراگامو. یک مرد با نگرش منحصر به فرد ایتالیایی، ساخته شده از اراده پولادین، خلاقیت، خوش بینی و صاحب سبک. رایحه ای معاصر که ساخته شده از زندگی ایتالیائی، میراث فرهنگی و نوآوری است. طرح شیشه معاصر و چشم نواز این عطر، شکلی بسیار مردانه دارد. تضاد بین سیاه مات و عصاره طلایی عطر، نشانه ای از پیچیدگی ای قدرتمند است. رایحه این محصول از یک ماده نمادین، تیرامیسو، ساخته شده است که کاملا نشان دهنده دوگانگی مردان ایتالیایی است: بسیار مردانه، با اعتماد به نفس بالا و رند و بی پروا و هم زمان اغوا کننده و شیرین.

Acqua di Parma Note di Colonia III
قیمت 125 میلی لیتر: 146 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
آکوا دی پارما، یک برند ایتالیایی می باشد که در سال 1916 تاسیس شده و در همان سال اولین ادکلن خود را روانه بازار کرده است. پرفروش ترین کار این برند، آکوا دی پارما لدر می باشد که به عنوان بهترین ادکلن مردانه نه تنها در سال 2014 بلکه در سال 2016 نیز شناخته شده است. رایحه غالب این عطر، زعفران است.

Comme des Garçons Blackpepper
قیمت 100 میلی لیتر: 83 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
یکی دیگر از عطرهایی که توجه طراحان و منتقدین را به خود جلب کرد، این عطر بوده است. این عطر رایحه ای تند دارد اما نترسید، تندی آن جذاب است و توی ذوق نمی زند. این رایحه با ترکیب رایحه های دیگری چون چوب سدر، نعناع، خامه و دانه تونکا ترکیبی منحصر بفرد ساخته است. به علاوه، پس از زدن آن می توانید مطمئن باشید که تا مدت ها بوی خوش آن روی پوست و لباس هایتان باقی خواهد ماند.

Floris 1962
قیمت 100 میلی لیتر: 140 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
این همان عطر محبوب آقایان در دهه های 60 و 70 میلادی می باشد. از ترکیبات آن می توان به مرکبات، چوب و گل هایی چون زنبق وحشی اشاره کرد. این رایحه شادابی و خنکی را به شما هدیه می دهد. اگر شما هم از سنت لذت می برید، این عطر گزینه خوبی برای شما خواهد بود.


Zadig & Voltaire This Is Him
قیمت 100 میلی لیتر: 55 یورو
بهترین عطرهای مردانه در سال 2016
این عطر به خاطر جذابیت، شادابی و منحصر بودنش، در 2016 جزو یکی از بهترین عطرهای سال قرار گرفت. این عطر محبوبیت خود را مدیون ترکیب اسانس هایی چون گریپ فروت، فلفل سیاه، وانیل و گل صندل است. اگر می خواهید برای اولین بار با فردی به سر قرار بروید یا که می خوایهد تاثیری مثبت بر دیگران بگذارید، این عطر را به شما پیشنهاد می دهیم.

[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 30 آذر 1395 ] [ 22:42 ] [ khatereh ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]