ایده‌هایی برای تولید محتوای ویدیویی


هر زمان که تکنولوژی یا برنامه‌ی جدیدی شکل می‌گیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.

: هر زمان که تکنولوژی یا برنامه‌ی جدیدی شکل می‌گیرد، بازاریابان اولین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آن‌ها می‌کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان‌شان هستند.

در حال حاضر، این تکنولوژی “ویدیو” است که به خاطر بازگشت سرمایه‌ی زیادش مورد توجه بازاریابان بسیاری قرار گرفته است.

ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی
امروزه آستانه‌ی توجه مخاطبان بسیار کم شده است. ویدیو بهترین نوع محتوایی است که می‌تواند سریعا توجه مخاطب را به خود جذب کند. گزارشات نشان می‌دهد که نیمی از بازاریابان تصمیم گرفته‌‎اند در سال ۲۰۱۷ از پتانسیل بازاریابی ویدیویی بهره‌مند شوند. تولید محتوا
ایده‌های تولید محتوای ویدیویی

بسیاری از بازاریابان می‌دانند که باید شروع به استفاده از بازاریابی ویدیویی کنند، اما آن‌ها نمی‌دانند چگونه باید این کار را انجام دهند؟ از کجا شروع کنند؟ و چه نوع ویدیوهایی بسازند. ما در ادامه چند ایده برای شروع تولید محتوای ویدیویی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر تازه شروع به کار کرده‌اید:

  • همراه با تیم خود ویدیویی بسازید و به مشتریانی که جدیدا به شما اضافه شده‌اند، خوش‌آمد بگویید.
  • ویدیویی از نسخه‎ی آزمایشی محصول خود بسازید.
  • یک گیف متحرک از نحوه‌ی عملکرد یکی از ابزارها‌ی‌تان تهیه کنید.
  • ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای از توصیفات مشتریان واقعی و وفادارتان تهیه کنید.

اگر جزو کسب‌وکارهای متوسط هستید:

  • معرفی کوتاهی از شرکت، ماموریت و دیدگاه‌های آن
  • ساخت فیلم‌های آموزشی در مورد محصول و خدمات‌تان
  • ساخت ویدیوهایی راجع به مشتری و نحوه حل شدن مشکل او با خدمات شما

اگر کسب‌وکار حرفه‌ای دارید:

  • پست‌های وبلاگی خود را به ویدیو تبدیل کنید.
  • مصاحبه با اعضای کلیدی شرکت را فراموش نکنید.
  • یک نسخه‌ی نمایشی از محصول خود ایجاد کنید
  • ارائه‌های تخصصی از اعضای شرکت پخش کنید.

ایده‌های تولید ویدیوهای زنده

  • استفاده از لایو اینستاگرام یا توییتر برای نشان دادن رویدادهای مرتبط با صنعت‌تان که مدیران شرکت در آن‌ها حضور دارند.
  • مصاحبه زنده با یک تاثیرگذار یا رهبر فکری که در صنعت شما فعالیت دارد.
  • ساخت ویدیو از اتفاقاتی که طی یک روز در شرکت شما رخ می‌دهد.
  • جلسات پرسش و پاسخ بین مشتریان و تیم شما.- تولید محتوا
ایده‌هایی جذاب برای تولید محتوای ویدیویی
اضافه کردن ویدیو به استراتژی بازاریابی‌تان

حال با خواندن این ایده‌ها ممکن است ایده‌های بیشتری به ذهن‌تان خطور کند. اما این ایده‌ها را چگونه باید استفاده کنید؟ چگونه باید از آن‌ها برای بازاریابی استفاده کنید؟- تولید محتوا

استفاده از محتوای ویدیویی تولیدشده توسط کاربران

با این‌که بازاریابان بهترین داستان‌پردازان هستند، اما گاهی مشتریان می‌توانند داستان‌های تاثیرگذارتری بگویند. مشتریان اغلب به حرف‌ها و گفته‌های سایر مشتریان بیشتر اعتماد دارند، بنابراین بازاریابی مدرن بیشتر به سمت این نوع از محتواها حرکت می‌کند. با استراتژی‌های مختلف مشتریان خود را به تولید محتوا برای خود تشویق کنید. حال این استراتژی می‌تواند مسابقه باشد و یا … .

داستان مشتریان‌تان را بگویید

مشتریان خوشحال بهترین پشتیبان و حامی شما هستند. شما می‌توانید از داستان‌های مشتریان‌ خوشحال‌تان برای ساخت ویدیو استفاده کنید. بدین ترتیب، کاربران دیگر با مشاهده‌ی این داستان‌ها ترغیب می‌شوند تا به موفقیت‌های مشابهی دست پیدا کنند.

از مشتریان آنلاین خود برای ملاقات‌های آفلاین دعوت کنید

جمع‌کردن مخاطبان آنلاین به یک رویداد فیزیکی کار ساده‌ای نیست، بنابراین باید از استراتژی‌های بسیار پیشرفته‌ای برای این‌کار استفاده کنید. سپس ویدیوهایی از این رویداد بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی خود از آن استفاده کنید.

پشت صحنه کسب‌وکار خود را به اشتراک بگذارید

استوری‌های اینستاگرام بهترین گزینه برای به اشتراک‌گذاری پشت‌صحنه‌های کسب‌وکار شما هستند. مردم علاقه‌مندند پشت‌صحنه‌ی کسب‌وکار شما را ببینند و به آن‌‌چه که رخ می‌دهد پی ببرند. شما می‌توانید ایده‌های مختلفی را به کار بگیرید و ارتباط احساسی با مخاطبان خود برقرار کنید.
ویدیوهای آموزش محصول تهیه کنید

تحقیقات نشان می‌دهند که تصاویر هزار برابر یک کلمه ارزش دارند، حال ویدیو می‌تواند ارزشی بیشتر نیز داشته باشد. فیلم‎‌ها برای آموزش بهترین پلتفرم هستند. ویدیوها به راحتی هضم می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را فهمید. می‌توانید این ویدیوها را در وبلاگ و یا آپارات به اشتراک بگذارید.



[ بازدید : 330 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 8 شهريور 1396 ] [ 3:28 ] [ khatereh ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]