مراکز خرید تفلیس گرجستان


تفلیس پایتخت گرجستان مراکز خرید لوکس و خوبی دارد که با سفرتان به این شهر می توانید سری به این مراکز خرید بزنید. تفلیس پرطرفدارترین شهر گرجستان برای سفر است پس مراکز خرید زیادی برای خرید دارد که در آن ها می توانید هم خرید های ارزان قیمت داشته باشید و هم لوکس و گران. البته مراکز خرید فقط جایی برای خرید کردن نیستند و حتی برای غذا خوردن و تفریح هم می تواند راهی این مراکز شوید. یکی از محبوب ترین تفریحات و فعالیت های مسافران به خصوص خانم ها در حین سفر به یک شهر، خرید سوغاتی و محصولات متنوع و گردش در مناطق تجاری است. گرچه تفلیس پایتخت کشور گرجستان است، اما آن قدرها وسیع نیست و گزینه های چندانی پیش روی شما نیست. با این حال ترتیبی داده ایم تا بتوانید به خوبی مراکز تجاری و بازارهای تفلیس را بشناسید و بتوانید بر اساس علایق خود برنامه خود را بچینید

ایست پوینت | East Point

بعد از تفلیس مال یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس ایست پوینت است که بعد از ۱۲ دقیقه رانندگی از مرکز شهر به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. در این مرکز خرید به غیر از ۱۵۰ مغازه ای که در این مرکز وجود دارد تعداد زیادی از تفریحات متنوع برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد که می توانید بعد از خرید برای پالایش روحتان به سمت آن بروید و اوقات شاد و مفرحی را داشته باشید. از جمله این تفریحات می توان به بولینگ، سینما سه بعدی، مغازه های معروف اسباب بازی، باشگاه کودکان، رستوران ها و کافه هاو هایپرمارکت بزرگ کارفور است. ساعت کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید مرانی | Shopping Gallery Merani

یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس ، مرانی است که شاید به نظر کوچک برسد اما در بردارنده ی معروف ترین برندهای جهانی است. این مرکز خرید ۴ طبقه ای دارای امکاناتی نظیر چندین رستوران، کافه و تراس اشاره می باشد و همچین اگر خواستید به سمت آن بروید می توانید از متروهای شهر تفلیس استفاده کنید. ساعت کاری مرکز خرید مرانی از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.


تفلیس سنترال | Tbilisi Central

مرکز خرید تفلیس سنترال در ووکزالی قرار دارد که به راحتی با اتوبوس های خط ۴۹ یا مترو می توانید خود را به آن جا برسانید. در این مرکز خرید طیف متنوعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، انواع رستوران و کافه و یک هایپرمارکت به چشم می خورد. ساعت کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

درای بریج مارکت | Dry Bridge Market

درای بریج، از آن روز بازارهای شلوغ و دوست داشتی است که در تمام هفته می توانید به آن مراجعه کنید. انواع و اقسام سوغاتی های محلی و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره ای، شیشه ای، انواع خنجر و حتی یادگاری هایی از جمهوری شوروی می توانید در این بازار بیابید. بهترین زمان برای مراجعه به روز بازار درای بریج، آخرهفته هاست. از میدان آزادی تا این بازار فقط ۲۰ دقیقه پیاده روی پیش روی شماست. بیشتر بدانید: تور تفلیس

مرکز خرید کارواسلا | Karvasla

مرکز خرید کارواسلا، مجتمعی ۸ طبقه است که در خیابان دادیانی تفلیس قرار دارد. این مرکز خرید با دو طبقه پارکینگ اختصاصی، برای ۳۰۰ خودرو فضای پارک دارد. در ۶ طبقه دیگر این مرکز خرید بیش از ۶۰۰ مغازه به چشم می خورد. در مرکز خرید کارواسلا طیف متنوعی از انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، رستوران و کافه و بخش های تفریحی چون زمین بازی کودکان وجود دارد.

مرکز خرید لیلو | Lilo Mall

مرکز لیلو نخستین مرکز خرید درون تفلیس است که با اجاره رسمی از دولت گرجستان شروع به کار کرد. در مرکز خرید لیلو طیف متنوعی از محصولات با قیمت های متناسب ارائه می شود که می توانید خریدی لذت بخش را برای خودتان رقم بزنید. در مرکز خرید لیلو هم فروشگاه های زنجیره ای و هم محصولات تک شعبه را خواهید یافت. جالب آن که این مرکز خرید نه تنها محصولات مورد نیاز منطقه را، بلکه قفقاز و دیگر کشورها را نیز تأمین می کند. از جمله محصولات این مرکز خرید، می توان به لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، جواهرات و ... اشاره کرد.



[ بازدید : 670 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 14 شهريور 1397 ] [ 11:04 ] [ khatereh ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]